Overslaan en naar de inhoud gaan

Clockwork reorganiseert voor digitale klant

Het Amsterdamse bureau Clockwork heeft haar organisatie omgegooid om klanten die ambities hebben op het digitale vlak beter te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De term internetbureau of interactief bureau volstaat niet meer, aldus managing director Bart Termorshuizen van Clockwork. ‘Klanten
hebben een complexe vraagstelling hoe ze hun veeleisende consument
nu en in de toekomst moeten bereiken. Niet het medium maar het
concept en de strategie nemen een steeds belangrijkere rol in.’

related partner content for mobile comes here

Deze nieuwe richting vraagt om een nieuw soort bureau. Daarom zijn drie nieuwe leden in het management team opgenomen: Jurgen Baart (creative director), Marlon Heckman (strategy director) en Dick Heerschop (operations director). De overige leden van het managementteam zijn Marc Huybregts
(bureau- en strategische relaties) en Jurrien Kerstholt (projectbeheer).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in