Clockwork reorganiseert voor digitale klant
Het Amsterdamse bureau Clockwork heeft haar organisatie omgegooid om
klanten die ambities hebben op het digitale vlak beter te…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De term internetbureau of interactief bureau volstaat niet meer, aldus managing director Bart Termorshuizen van Clockwork. ‘Klanten
hebben een complexe vraagstelling hoe ze hun veeleisende consument
nu en in de toekomst moeten bereiken. Niet het medium maar het
concept en de strategie nemen een steeds belangrijkere rol in.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Deze nieuwe richting vraagt om een nieuw soort bureau. Daarom zijn drie nieuwe leden in het management team opgenomen: Jurgen Baart (creative director), Marlon Heckman (strategy director) en Dick Heerschop (operations director). De overige leden van het managementteam zijn Marc Huybregts
(bureau- en strategische relaties) en Jurrien Kerstholt (projectbeheer).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid