Overslaan en naar de inhoud gaan

Juryvoorzitters AMMA bekendgemaakt

Nieuw is de jury voor Media-exploitant van het jaar waar nu een case ingezonden moet worden om in aanmerking te komen voor de titel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De juryleden voor de AMMA 2014 zijn bekend. 9 jury’s bepalen de winnaars en genomineerden in 9 van de 10 categorieën.

related partner content for mobile comes here

De AMMA Media-exploitant van het jaar werd voorheen op basis van een enquête onder mediabureaus bepaald. Nu dienen exploitanten zelf een case in te zenden om in aanmerking te komen voor de titel.

De winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs wordt bepaald door middel van een online enquête.

De categorieën met voorzitters zijn:
Beste Mediastrategie – Astrid van den Oetelaar (FrieslandCampina)
Beste Creatieve Gebruik van een Medium – Winston Gerschtanowitz (Talpa)
Beste Interactieve Mediastrategie - Jeroen de Bakker (Lab1111)
Beste Media-innovatie – Dick van der Lecq (Etcetera)
Mediabureau van het Jaar - Ton Rozestraten (RTL)
Media-adverteerder van het Jaar – Karlijn Schram (LeBrand)
Media-exploitant van het jaar – Marianne Bruijn
Hans du Chatinier-prijs – Peter Wiegman (Het Medialoket)
YIM Mediatalent van het jaar – Maartje Symons (The Work[z])

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in