Overslaan en naar de inhoud gaan

Jetix mikt op nieuw blad en digitale tv

Fox Kids heet per 13 februari Jetix. De jeugdzender grijpt de naamswijziging aan om nieuwe initiatieven te ontplooien. Zo denkt Jetix aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt een woordvoerder van de zender. Ook is de naamswijziging volgens directeur René Boogaard een mooie gelegenheid om de strijd aan te gaan met concurrent Nickelodeon. Dat was naar zijn zeggen niet de inzet, want het moederbedrijf in de Verenigde Staten zette de eerste stappen voor een nieuwe naam al twee jaar geleden. De naamsverandering is een wereldwijd proces.

related partner content for mobile comes here

Jetix staat volgens de directie voor actie, avontuur en humor. De naam betekent officieel niets. Fox Kids kon er niet voor kiezen de eigen naam te behouden en moest mee in het wereldwijde avontuur. 'De tijd is daar', zei Boogaard. Hij doet geen mededelingen over de financiële aspecten (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in