Inschrijven Folder Challenge Award


Ciderdrankje Jillz daagt alle creatieven van Nederland uit: bedenk een originele, effectieve en onderscheidende folder en win de Folder Challenge Award. Het winnende ontwerp wordt ook uitgevoerd.
Geïnteresseerden kunnen naar de deelnamesite. Deelnemen kan tot komende maandag 10 uur.
Een vakjury nomineert drie concepten op basis van originaliteit, creativiteit en maakbaarheid. Deze drie ontwerpen worden geproduceerd, verspreid én gemeten op effectiviteit. De Jillz-folder met het hoogste bereik en grootste effectiviteit wint de Folder Challenge Award.
De DDMA Businessgroep Verspreidingen wil met deze Challenge de mogelijkheden en de kracht laten zien van huis-aan-huisdrukwerk op het gebied van vormgeving en effectiviteit.
De jury bestaat uit: Diana Janssen, directeur DDMA, Yme Pasma, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen, Jolique Weelink, managing consultant bij MetrixLab, Astrid Prummel, adjunct-hoofdredacteur Adformatie, Marie-Monique van der Salm, marketingmanager Cider & Specialties Heineken, en Jaimy Dix, eigenaar Reclamebureau Jaimy Dix en winnaar van de Folder Challenge Award 2010.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid