Overslaan en naar de inhoud gaan

Hero blaast Flipje nieuw leven in

Tiel's Flipje verschijnt weer op de jampotten van Hero en met een zoektocht naar de 'Flipje Hero's wil de voedingsfabrikant een eigentijdse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de verhaaltjes van Flipje vond er altijd wel een klein rampje plaats waar het sympathieke ventje soelaas wist te brengen. Nu wil Hero Nederlanders eren die deze traditie voortzetten. 'Er zijn duizenden van dit soort helden' zo stelt het concern; 'en kind dat zijn oma helpt met het sturen van een e-mail, een scholier die opkomt voor een klasgenootje dat gepest wordt, de buurjongen die iedere dag vers brood brengt bij zijn bejaarde buurvrouw.'

related partner content for mobile comes here

Vanaf april 2011 gaat Hero op zoek naar deze ‘Flipje Hero’s’. Zij maken kans op de titel 'Flipje Hero Zomer 2011.' Op de kunnen helden worden opgegeven en kan er gestemd worden. Uit iedere Nederlandse provincie krijgt de held met de meeste stemmen een nominatie en wordt persoonlijk door Flipje gefeliciteerd. Een vakkundige jury, bestaande uit Flipje, zijn illustrator Arie van Vliet en jam-fabrikant Hero, kiest uit de genomineerden één winnaar. Die ontvangt, naast eeuwige roem, een Flip videocamera en een tekening van de tekenaar van Flipje, met daarop zijn of haar heldendaad uitgebeeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in