Overslaan en naar de inhoud gaan

INGoed Merk

ING ging op de beurs hard onderuit maar het Merk ING zou wel eens winnaar kunnen worden. Weliswaar gedwongen door lieve Neelie stoot de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De ING heeft alle kans om een echte Mensenbank te worden. Minder groot denken betekent een duim naar beneden voor de aandeelhouders maar een duim omhoog voor de Consumens. Daar is een bank toch voor. Of niet soms. We hebben gezien dat het aandeelhouders en bonusdenken het boeltje naar de kelder leidt. Het werkelijke doel is uit het oog verloren. Daar komt nog bij dat de infomaatschappij voor een grotere controle zorgt. Lakeman is niet alleen de advocaat van de poenduivel maar vooral de stem van de Consumens.

related partner content for mobile comes here

Het MensenMerk ING kan er wel bij varen, met of zonder aardig meisje in de commercials, met of zonder leeuwen. Het gaat niet om het vormpje maar het gaat om echtheid. Echt bedoelde echtheid. Zonder reclametrucjes maar met een gevoel van “niet genaaid worden”.

Recent onderzoek liet weer zien wat we allemaal al weten: de banken zijn er niet voor de Mens maar voor het eigen falen. Geen Consumens zal zijn eigen bank aanbevelen bij zijn vrienden en kennissen. Dat zegt genoeg en dat zegt genoeg over de kansen die er voor de banken liggen.
De Banken kunnen nog goede Merken worden maar dan moet wel het roer om.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in