INGoed Merk
De ING heeft alle kans om een echte Mensenbank te worden. Minder groot denken betekent een duim naar beneden voor de aandeelhouders maar een duim omhoog voor de Consumens. Daar is een bank toch voor. Of niet soms. We hebben gezien dat het aandeelhouders en bonusdenken het boeltje naar de kelder leidt. Het werkelijke doel is uit het oog verloren. Daar komt nog bij dat de infomaatschappij voor een grotere controle zorgt. Lakeman is niet alleen de advocaat van de poenduivel maar vooral de stem van de Consumens.
Het MensenMerk ING kan er wel bij varen, met of zonder aardig meisje in de commercials, met of zonder leeuwen. Het gaat niet om het vormpje maar het gaat om echtheid. Echt bedoelde echtheid. Zonder reclametrucjes maar met een gevoel van “niet genaaid worden”.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Recent onderzoek liet weer zien wat we allemaal al weten: de banken zijn er niet voor de Mens maar voor het eigen falen. Geen Consumens zal zijn eigen bank aanbevelen bij zijn vrienden en kennissen. Dat zegt genoeg en dat zegt genoeg over de kansen die er voor de banken liggen.
De Banken kunnen nog goede Merken worden maar dan moet wel het roer om.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid