Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoteliers zien niks in internet

In de hotelbranche wordt internet niet of nauwelijks gebruikt. Dat blijkt uit onderzoek naar e-commerce en internet in de hotellerie door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bijna de helft van de hoteliers ziet internet niet als bruikbaar medium voor kamerreserveringen. Eenderde ziet zelfs geen mogelijkheden voor promotie. Slechts 13 procent wil het komend jaar gaan investeren.

related partner content for mobile comes here

In het onderzoek is gekeken naar toepassingen als kamerreserveringen en benchmarking, en in de tweede plaats naar de toekomstvisie van hoteliers. Hoewel 40 procent in de komende jaren een grote invloed van internet verwacht, zijn zij nauwelijks bereid tot investeren. 31 procent wilde niets loslaten over investeringen, en van de overige respondenten zei 87 procent niets uit te gaan geven. Wel heeft 48 procent een eigen website, of een gezamenlijk site met andere hoteliers (53 procent). In combinatie met links vanuit bekende organisatie vinden zij dat op dit moment genoeg. Ze willen afwachten hoe de markt zich gaat ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in