Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken koopt Rotterdamse poptempel

Nighttown in Rotterdam, met haar voorgangers een legendarische concerttent waar ik menig geweldige avond had, komt in handen van Heineken.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nighttown in Rotterdam, met haar voorgangers een legendarische concerttent waar ik menig geweldige avond had, komt in handen van Heineken. De zaak was bankroet. Daarmee is gered, en kan voor een schappelijke prijs zijn muziekmarketing in Nederland uitbreiden.

related partner content for mobile comes here

over de overname:

" Paul Everts van Heineken Nederland verwacht dat de definitieve overeenkomst er wel komt, maar over een snelle heropening is hij minder positief dan de andere onderhandelaars. “We hebben de intentie om er uit te komen, maar ik heb begrepen dat er nog wel even over heen kan gaan.”

De horecatak van Nighttown werd ruim een maand geleden failliet verklaard. De concertzaal kampt met een schuld van bijna twee miljoen euro."

Heineken leverde het bier al, blijkens ook bijgaand plaatje op Nighttown.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in