Overslaan en naar de inhoud gaan

Group M neemt LaComunidad over

GroupM, de inkoop- en backoffice-organisatie van de mediabureaus MindShare, Mediaedge:cia en Mediacom, neemt interactief bureau LaComunidad…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

LaComunidad werd in 2003 opgericht door Igor Beuker en is gespecialiseerd in interactrieve communicatie, word-of-mouth- en viral marketing. Ten behoeve van het meten van de effectiviteit van virtale campagnes ontwikkelde het bureau de trackingtechnologie ViralTracker.
Hans Kroes namens GroupM: ‘Met de aansluiting van LaComunidad bij GroupM zijn we in staat ons zeer sterk te positioneren binnen de digitale wereld en stelt het ons in staat om ons digitale aanbod met een unieke dienstverlening uit te breiden.’
LaComunidad haalde vorig jaar een omzet van 3,5 miljoen euro en werkt onder meer voor klanten als Unive, Colgate, KLM en Heineken.
GroupM is back office en inkooporganisatie van MindShare, Mediaedge:cia en Mediacom, maar ook de zogenaamde parentcompany in Nederland van de drie mediabureaus en verder MediaBasics, Reddion, Trefpunt en Outrider.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in