Een bevalling als marketing tool!
Vorige week woensdag heb ik de wedstrijd Ajax ? PSV bezocht en daar gebeurde iets opmerkelijks.
Voor de wedstrijd werd omgeroepen dat een meneer, ik geloof Verhoef, naar het Slotervaart ziekenhuis moest omdat bij z'n vrouw de weeën waren begonnen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaIn de rust nogmaals een oproep, via de officiele stadionspeaker Floris Thoolen, voor meneer Verhoef de bevalling was nu echt begonnen.
Natuurlijk hilariteit alom maar het werd nog erger na de wedstrijd werd meneer Verhoef nogmaals verzocht naar het Slotervaart te gaan en hij werd gefeliciteerd met de geboorte van zijn zoon Kenneth Verhoef.
Dat kan toch niet waar zijn een man die liever Ajax ziet verliezen dan naar de bevalling van z'n vrouw te gaan?
En uiteindelijk kwam dan ook de boodschap: "wij van Amstel begrijpen de heer Verhoef?"
Ik weet niet of het aan de uitslag lag maar er leek veel gemopper op Amstel te komen na deze actie en ik voelde me ook wel bedonderd, natuurlijk niet helemaal de bedoeling van de actie, toch? En wat als het stadion in de brand stond en daarvoor moest de speaker ingezet worden. Wie gelooft dat nu nog?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid