Overslaan en naar de inhoud gaan

Een bevalling als marketing tool!

Hoever kun je gaan met een guerilla actie? En wanneer voel je echt belazerd?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week woensdag heb ik de wedstrijd Ajax ? PSV bezocht en daar gebeurde iets opmerkelijks.

related partner content for mobile comes here

Voor de wedstrijd werd omgeroepen dat een meneer, ik geloof Verhoef, naar het Slotervaart ziekenhuis moest omdat bij z'n vrouw de weeën waren begonnen.

In de rust nogmaals een oproep, via de officiele stadionspeaker Floris Thoolen, voor meneer Verhoef de bevalling was nu echt begonnen.

Natuurlijk hilariteit alom maar het werd nog erger na de wedstrijd werd meneer Verhoef nogmaals verzocht naar het Slotervaart te gaan en hij werd gefeliciteerd met de geboorte van zijn zoon Kenneth Verhoef.

Dat kan toch niet waar zijn een man die liever Ajax ziet verliezen dan naar de bevalling van z'n vrouw te gaan?

En uiteindelijk kwam dan ook de boodschap: "wij van Amstel begrijpen de heer Verhoef?"

Ik weet niet of het aan de uitslag lag maar er leek veel gemopper op te komen na deze actie en ik voelde me ook wel bedonderd, natuurlijk niet helemaal de bedoeling van de actie, toch? En wat als het stadion in de stond en daarvoor moest de speaker ingezet worden. Wie gelooft dat nu nog?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in