Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft lanceert ‘The Mouse Awards’ 2008

‘Catch A Mouse and We’ll Feed It To The Lions’. Dat is het thema van Microsofts vernieuwde jaarlijkse competitie voor digitale…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Creatieve bureaus uit heel Europa worden uitgenodigd hun meest innovatieve en fantasierijke digitale campagne van het afgelopen jaar in te zenden. De beste inzendingen gaan naar huis met een van de vijf Mouse Awards, plus een geldprijs voor hun bureau. Daarnaast dingen de winnaars automatisch mee naar de Cannes Cyber Lions Awards van 2008, waarvan Microsoft sponsor is.

related partner content for mobile comes here

De ingezonden campagnes worden onder andere beoordeeld op creativiteit, innovatie en strategische benadering. Er zijn vijf Award-categorieën: liefdadigheid - en overheidsinstanties, niet-duurzame consumentengoederen (FMCG), financiële diensten, Telecom, media en entertainment, en Toerisme en verkeer. Daarnaast is er een prijs voor de campagne die het beste gebruik maakt van het netwerk van Microsoft, waartoe MSN, Windows Live, Xbox Live, Xbox.com, Massive en Office Online behoren.

Inzendingen kunnen tussen 28 januari en 10 maart 2008 worden aangemeld op . Op 17 en 18 april worden de inzendingen beoordeeld. De winnaars worden eind april bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in