Microsoft lanceert ‘The Mouse Awards’ 2008
Creatieve bureaus uit heel Europa worden uitgenodigd hun meest innovatieve en fantasierijke digitale campagne van het afgelopen jaar in te zenden. De beste inzendingen gaan naar huis met een van de vijf Mouse Awards, plus een geldprijs voor hun bureau. Daarnaast dingen de winnaars automatisch mee naar de Cannes Cyber Lions Awards van 2008, waarvan Microsoft sponsor is.
De ingezonden campagnes worden onder andere beoordeeld op creativiteit, innovatie en strategische benadering. Er zijn vijf Award-categorieën: liefdadigheid - en overheidsinstanties, niet-duurzame consumentengoederen (FMCG), financiële diensten, Telecom, media en entertainment, en Toerisme en verkeer. Daarnaast is er een prijs voor de campagne die het beste gebruik maakt van het netwerk van Microsoft, waartoe MSN, Windows Live, Xbox Live, Xbox.com, Massive en Office Online behoren.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisInzendingen kunnen tussen 28 januari en 10 maart 2008 worden aangemeld op advertising.microsoft.com/europe/mouse. Op 17 en 18 april worden de inzendingen beoordeeld. De winnaars worden eind april bekend gemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid