Overslaan en naar de inhoud gaan

Gooische vrouwen op Gooische matrassen

Matrassenfabrikanten hebben iets met sponsoring, zo blijkt. Innergetic had het al goed begrepen met de sponsoring van een Vlaamse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Matrassenfabrikanten hebben iets met sponsoring, zo blijkt. had het al met de sponsoring van een Vlaamse wielerploeg tijdens de Tour de France.

related partner content for mobile comes here

Een volgauto met Innergetic-matrassen reed de hele Tour met en maten mee.

En nu levert zijn matrassen aan de dames van de Talpa serie .

Het is met name bestemd voor karakter Willemijn, gespeeld door Annet Malherbe. Willemijn maakte in seizoen 1 blijkbaar zo'n moeilijke periode door dat het nu tijd is voor wat rust.

Ze slaapt dit tweede seizoen dan ook op originele Gooische Matrassen en in een bed van Eastborn.

Naast het speciale 'Gooische Vrouwen'-bed waar Willemijn in slaapt, worden er tijdens het programma bel- en winacties georganiseerd, zijn er promoties via en , in print en op de winkelvloer; het 'Allure-bed' met gooise matrassen is namelijk ook voor gewone stervelingen te koop, compleet met 'Gooische Vrouwen certificaat' én een DVD-box met de eerste serie Gooische Vrouwen.

'Goed slapen' is een trend in Nederland. Er komen steeds luxere 'slaapsystemen' op de markt, in alle prijsklassen. Een Hästens kun je tegenwoordig ook op aanschaffen. Het RVU-consumentenprogramma besteedde zelfs al een hele aflevering aan de hausse aan speciale matrassen.

Eastborn zoekt voor de promotie van het merk de samenwerking met partners die 'óók iets bijzonders met slapen hebben'. Op een ludieke en effectieve manier die 'past bij het bedrijf én veel consumenten zal aanspreken', aldus Eastborn.

De sponsoring van Gooische Vrouwen vormt volgens de fabrikant een aanvulling op de sponsoring van het Talpa/Radio538-programma 'Evers staat op', waar Eastborn vorig najaar mee gestart is. Deze samenwerking krijgt de komende maanden een vervolg door middel van audioboarding, internet en promo-spots.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in