Overslaan en naar de inhoud gaan

Donald Duck, Superunie en Unilever pact met kinderspaaractie

"Mama, ga je naar de supermarkt om Calvé pindakaas te kopen. Dan krijg ik Duckse Duiten." Of: "Papa, je geurt zo, moeten we niet snel bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Mama, ga je naar de supermarkt om Calvé pindakaas te kopen. Dan krijg ik Duckse Duiten." Of: "Papa, je geurt zo, moeten we niet snel bij de supermarkt Axe voor je kopen?" Massaal gezeur van kinderen hopen , inkooporganisatie voor supermarkten en teweeg te brengen met hun actie voor 'Duckse Duiten'.

related partner content for mobile comes here

Gedurende 10 weken kunnen klanten bij de Superunie supermarkten 36 verschillende Duckse Duiten sparen. Bij iedere 10 euro aan boodschappen bij een van de deelnemende supermarkten ontvangt de klant een Duckse Duit met een afbeelding van de familie Duck, de bewoners van Duckstad of de Bosbewoners.

Sanoma Uitgevers, Disney Publishing, Superunie en Unilever hopen met het Duckse Duiten spaarconcept een nieuwe rage te ontketenen onder de jeugd.

Kinderen kunnen extra Duckse Duiten verzamelen met actieproducten. Unilever is met diverse producten hoofdsponsor van het verzamelconcept; bij aankoop van deze actieproducten krijgt de klant één Duckse Duit. Ook bij actie producten van het huismerk en bij aankoop van Donald Duck weekblad, Donald Duck Extra of Katrien krijgt men één extra duit.

Voor de duiten is een verzamelalbum ontwikkeld waarin een speciale editie - nummer 36,5 - van Donald Duck weekblad is verwerkt, helemaal in het thema Duckse Duiten en de supermarkt.

Met de duiten kan ook een spel worden gespeeld op waarbij prijzen te winnen zijn zoals tien 10-jarige abonnementen op Donald Duck.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in