Belgische Dirk een hoogvlieger


Rare Belgen natuurlijk. Gaan de wereld via internet veroveren met een merk dat luistert naar de naam Bikkembergs. Of erger nog: Dirk Bikkembergs. Nee, geen equivalent van onze 'Dirk' met zijn volksmarketing, maar hoogstaande sportmode.
Met een schitterende (letterlijk) site, alleen voor breedbanders goed te genieten, presenteert Bikkemberg Football zijn najaarscollectie van, jawel, voetbalmode.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet FC Fossombrone, kom je op een al even Flashy site met promotie voor voetbalmode, Italiaans en Engels. Via deze site beland je ook in een winkel. Die blijkt dan traag te zijn. Je moet je helemaal al afvragen of, als het op online verkopen aankomt, je gewoon niet een snelle, platte presentatie moet hebben. Maar goed, schoonheid eerst, dan effectiviteit.
Het Antwerpse interactieve bureau These Days won de pitch om Bikkembergs, inclusief FC Fossombrone, nog eens op de schop te nemen en uit te breiden. Zo zal de site ook op Amerika en Azië worden gericht, snel groeiende afzetmarkten voor modieuze voetbalspullen.
These Days deed mooie dingen met Nokia samen en gooit daarmee hoge ogen op New York Festivals International Advertising Awards.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid