Overslaan en naar de inhoud gaan

Google in Zembla

Zembla is kritisch, heel kritisch...en dat mag natuurlijk. Maar soms is het ook wel een sport om op een te makkelijke manier te kritisch te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Google heeft de wereld een verdomd handige dienst(en) gegeven om data op het Internet snel en makkelijk inzichtelijk te krijgen. Google heeft hierin de gunst van het grote publiek, maar is zeker geen monopolist. Zoekmachines als Yahoo en Ask komen aardig in de buurt van Google op het gebied van relavantie en zijn een goed en ook veel gebruikt alternatief.

related partner content for mobile comes here

Ofwel Google is geen alleenheerser, geen BigBrother maar verzamelt informatie en categoriseert deze naar relevantie. Zitten hier negatieve uitwassen en aspecten aan? Ongetwijfeld...maar de toegevoegde waarden die de diensten leveren en het positieve effect voor de internet gebruiker zijn gigantisch! Ofwel hulde aan Google, kritisch blijven mag, maar de voordelen....wow...ik ga nog ff Googlelen!!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in