GFK DAM bereikscijfers: Kijk.nl laat sterke groei zien
Meer dan 2,6 miljoen bezoekers hebben de website en/of app van Kijk.nl gebruikt.


Zowel de website als de app stijgen in gebruik. Onder jongeren (13-24 jaar) en vrouwen stijgt het bereik het sterkst. Dertig procent van de jongeren werd in het derde kwartaal bereikt door Kijk.nl en onder vrouwen tussen de 13-24 jaar kwam zelfs 46 procent online in contact via de website en/of app van Kijk.nl.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
GfK_DAM_Kwartaalbereik_Kijk_-_september_2016.jpg
Ranglijst
In de overall ranglijst zijn er verder weinig grote verschuivingen. De top wordt gedomineerd door Google en Facebook. Buiten de top-10 valt op dat AD nu een groter bereik heeft dan De Telegraaf.
Op de smartphone blijft Whatsapp het grootst en verdringt Google Facebook nu van een tweede plaats.
Alle ranglijsten staan hier.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Online Bereikcijfers GfK DAM
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid