Overslaan en naar de inhoud gaan

Lemon Scented Tea laat zien hoe Vodafone levens beïnvloedt

Bureau maakt portrettenserie voor het telecombedrijf
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vodafone wil laten zien hoe het bedrijf technologie inzet om. De telecomprovider vroeg daarom deze verhalen te vertalen naar een serie onderscheidende fotoserie. Eva Ruiz, Head of Marcom & Brand bij Vodafone: ‘We willen met deze campagne niet zozeer de technologie zelf laten zien, maar vooral benadrukken wat techniek betekent voor mensen.’

related partner content for mobile comes here

Weinig aandacht

Lemon Scented Tea ging op zoek naar projecten die Vodafone initieert of ondersteunt. Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: ‘Er gebeuren ongelofelijk veel mooie dingen bij Vodafone, maar daar weten schrikbarend weinig mensen van af. Zelfs intern. Een mooie uitdaging voor ons om alle verhalen boven tafel te krijgen.’

Initiatieven

Samen met fotograaf Krijn van Noordwijk maakte Lemon Scented Tea een serie portretten over twaalf initiatieven. Zoals de Straat Troubadour, waarbij mensen die net dakloos zijn geworden via sms informatie krijgen over lokale opvang en hulp. En het Vodafone Instant Network, waardoor mobiele communicatie in rampgebieden snel weer op gang komt.

Verspreiding

De verhalen en portretten over de initiatieven worden via verschillende kanalen verspreid, in samenwerking met Vice Nederland en TMG. Ruiz is blij met de portretreeks: &;Het laat eindelijk een kant van ons zien die veel te lang onderbelicht is geweest.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in