Euro Effies: McCann bureau van het jaar
Leo Burnett voor Daz, Young & Rubicam voor New York Accenture an DDB Berlin voor Volkswagen Polo zijn winnaars van de touden Euro Effies.…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Winnaars dit jaar zijn:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Goud
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Leo Burnett – Daz
- Young & Rubicam – New York Accenture
- DDB Berlin – Volkswagen Polo Zilver
- BETC Euro RSCG Paris – Evian
- Springer & Jacoby Werbung Hamburg – Unilever Bestfoods Europe
- Boursin Cuisine/Crème Bonjour
- McCann Erickson – Coca-Cola
- Ogilvy & Mather – Lever Fabergé’s Dove
- TBWA Berlin – Beiersdorf’s Nivea Visage
- Leo Burnett London – Procter & Gamble’s Herbal Essences
- MediaEdge:cia London – Canon EOS300D
- Change Communication Frankfurt – Toyota Avensis
- Saatchi & Saatchi Paris – Toyota Yaris Brons
- McCann Erickson Europe – Unilever Ice Creams’Magnum
- Saatschi & Saatchi London – Procter & Gamble’s Head & Shoulders
- TBWA\Paris – Nissan Micra
- McCann Erickson - MasterCard De Effie awards werden ingesteld in 1968 door de New York American Marketing Associations. Om te kwalificeren moet een campagne tenminste in twee Europese markten gelopen hebben. Sponsoren zijn onder meer Procter & Gamble, The Amsterdam Group, Nielsen Media Research, Creative Brief, The Economist, Time Magazine en AdForum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid