Overslaan en naar de inhoud gaan

Euro Effies: McCann bureau van het jaar

Leo Burnett voor Daz, Young & Rubicam voor New York Accenture an DDB Berlin voor Volkswagen Polo zijn winnaars van de touden Euro Effies.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Winnaars dit jaar zijn:

related partner content for mobile comes here

Goud

  • Leo Burnett – Daz
  • Young & Rubicam – New York Accenture
  • DDB Berlin – Volkswagen Polo Zilver
  • BETC Euro RSCG Paris – Evian
  • Springer & Jacoby Werbung Hamburg – Unilever Bestfoods Europe
  • Boursin Cuisine/Crème Bonjour
  • McCann Erickson – Coca-Cola
  • Ogilvy & Mather – Lever Fabergé’s Dove
  • TBWA Berlin – Beiersdorf’s Nivea Visage
  • Leo Burnett London – Procter & Gamble’s Herbal Essences
  • MediaEdge:cia London – Canon EOS300D
  • Change Communication Frankfurt – Toyota Avensis
  • Saatchi & Saatchi Paris – Toyota Yaris Brons
  • McCann Erickson Europe – Unilever Ice Creams’Magnum
  • Saatschi & Saatchi London – Procter & Gamble’s Head & Shoulders
  • TBWA\Paris – Nissan Micra
  • McCann Erickson - MasterCard De Effie awards werden ingesteld in 1968 door de New York American Marketing Associations. Om te kwalificeren moet een campagne tenminste in twee Europese markten gelopen hebben. Sponsoren zijn onder meer Procter & Gamble, The Amsterdam Group, Nielsen Media Research, Creative Brief, The Economist, Time Magazine en AdForum.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in