Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste goud voor Nederland in Cannes

In Cannes heeft 180 Amsterdam het eerste goud binnengesleept voor Nederland. Tijdens de uitreiking gisterenavond van de Press and…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geïntegreerd met de Press and Poster Awards werden de Cyber Lions uitgereikt, gepresenteerd door Cyberjuryvoorzitter Robert M. Greenberg (R/GA, New York) wat ook voor ons land een bronzen Leeuw opleverde. Fuel Europe won deze voor ‘The Route V50’ voor Volvo. Diesel kreeg voor een printcampagne, gemaakt door KesselsKramer een bronzen Leeuw voor 4 uitingen in hun campagne. Adverteerder Diesel had zelf ingezonden voor Italië.

related partner content for mobile comes here

Inmiddels staat de score voor Nederland op zes (een gouden en twee bronzen print/outdoorleeuwen, twee zilveren Lions Direct en een Cyber Lion. Zaterdag wordt bekend of hier ook Filmleeuwen aan toegevoegd worden. Nederland wordt in die jury voor ons land vertegenwoordigd door Lysbeth Bijlstra (TBWANeboko Campaign).

Als Mediaman van het Jaar (beetje late correctie van juryvoorzitter Roger Hatchuell: ‘Vanaf nu heet dit Mediapersoon van het Jaar’) werd onderscheiden Arnaud Lagardère, ceo van multimedia-uitgeverij Lagardère Groep.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in