Eerste goud voor Nederland in Cannes
Geïntegreerd met de Press and Poster Awards werden de Cyber Lions uitgereikt, gepresenteerd door Cyberjuryvoorzitter Robert M. Greenberg (R/GA, New York) wat ook voor ons land een bronzen Leeuw opleverde. Fuel Europe won deze voor ‘The Route V50’ voor Volvo. Diesel kreeg voor een printcampagne, gemaakt door KesselsKramer een bronzen Leeuw voor 4 uitingen in hun campagne. Adverteerder Diesel had zelf ingezonden voor Italië.
Inmiddels staat de score voor Nederland op zes (een gouden en twee bronzen print/outdoorleeuwen, twee zilveren Lions Direct en een Cyber Lion. Zaterdag wordt bekend of hier ook Filmleeuwen aan toegevoegd worden. Nederland wordt in die jury voor ons land vertegenwoordigd door Lysbeth Bijlstra (TBWANeboko Campaign).
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAls Mediaman van het Jaar (beetje late correctie van juryvoorzitter Roger Hatchuell: ‘Vanaf nu heet dit Mediapersoon van het Jaar’) werd onderscheiden Arnaud Lagardère, ceo van multimedia-uitgeverij Lagardère Groep.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid