Overslaan en naar de inhoud gaan

Eat & Greet combineert clicks met bricks

Net als je staat af te rekenen, valt je oog op iemand waar je ook wel eens een beschuitje mee wilt eten. Voordat je actie kunt ondernemen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Net als je staat af te rekenen, valt je oog op iemand waar je ook wel eens een beschuitje mee wilt eten. Voordat je actie kunt ondernemen is die persoon echter vertrokken. Ook weleens meegemaakt? Bakker Bart doet er wat aan met

related partner content for mobile comes here

Het initiatief is volledig gericht op de jeugd en combineert online community aspecten met een fysieke locatie. Je kunt een online profiel aanmaken en foto's en filmpjes plaatsen. Daarnaast kun je krabbels plaatsen en oproepjes doen om - precies - bij één van de bijna 200 Bakker Bart's bij jou in de buurt effe een broodje, bakkie koffie of sapje te doen. Ontstaat er uit jouw afspraak iets leuks, dan maak je kans op een jaar lang gratis snacks (en een interview in de spits).

Met kortingsacties via e-mail en SMS wordt geprobeerd om zoveel mogelijk informatie van de bezoeker te verzamelen. Een "Win een laptop" actie is erop gericht om zo snel mogelijk actie op de site te krijgen. Grappig aspect is dat de bijdragen van bezoekers gekoppeld worden aan hun favoriete Bakker Bart, waarmee als het ware automatisch een profielpagina van de specifieke winkel gegeneerd wordt.

De technische uitvoering lijkt me okay. Interface is rechttoe rechtaan, echt gericht op gebruik. Ben zeer benieuwd hoe het geheel zich gaat houden als de massa hem ontdekt.

Ik kan me zo geen Nederlands initiatief voor de geest halen dat hierop lijkt. Iemand?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in