Overslaan en naar de inhoud gaan

Cup-a-Soup maakt eind aan bedrijfsregeltjes

Met een nieuwe b-to-b campagne wil Cup-a-Soup het Nederlandse bedrijfsleven 'dipvrij' maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Weg met alle regels , gooi ze door de shredder! Er is maar één regel voor succes: Regel Cup-a-Soup', zo luidt de campagne die vervaardigd werd door Lemz. Het merk vindt dat werkgevers en werknemers zo druk zijn met het handhaven en naleven van de 171.643 regeltjes, dat mensen vooral rond 4 uur niet meer aan werken toekomen.

related partner content for mobile comes here

Met dm, online advertising, radio commercials, een website en POS-materiaal introduceren we de regel. Naast het bestellen van soepautomaten is het mogelijk om de meest irritante regels door een heuse shredder te halen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in