Cup-a-Soup maakt eind aan bedrijfsregeltjes
Met een nieuwe b-to-b campagne wil Cup-a-Soup het Nederlandse bedrijfsleven 'dipvrij' maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
'Weg met alle regels , gooi ze door de shredder! Er is maar één regel voor succes: Regel Cup-a-Soup', zo luidt de campagne die vervaardigd werd door Lemz. Het merk vindt dat werkgevers en werknemers zo druk zijn met het handhaven en naleven van de 171.643 regeltjes, dat mensen vooral rond 4 uur niet meer aan werken toekomen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met dm, online advertising, radio commercials, een website en POS-materiaal introduceren we de regel. Naast het bestellen van soepautomaten is het hier mogelijk om de meest irritante regels door een heuse shredder te halen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid