Vijf trends in ambient media
De mogelijkheden van ambient media zijn groot. Welke trends kun je onderscheiden?
Ambient media bestaan nog maar een jaar of tien en hun onconventionele potentie is nog lang niet uitgeput. Sterker: de mogelijkheden nemen alleen maar toe, met de opkomst van Bluetooth, infraroodtechnologie en aanverwante nieuwigheden. Wat valt er zoal te verwachten in het komende decennium? Experts voorzien de volgende trends (die trouwens niet zijn voorbehouden aan ambient media):
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- Kunst en reclame gaan een verbond aan om de publieke ruimte minder lelijk te maken.
- Het ‘groene’ gehalte van de advertenties zal toenemen (denk aan zonnepanelen om billboards en installaties te verlichten).
- Er komt meer hightechreclame: 4D, 5D, laser enzovoort.
- De klant is maatgevend. Wat wil hij? Waarvan droomt hij? En bovenal: wie is hij?
- Er komt meer participatie van en samenwerking met consumenten. Zij willen worden betrokken bij de vormgeving van producten en bij de manier waarop ze met die producten worden aangesproken.
Bron: Admap
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid