Overslaan en naar de inhoud gaan

Duckstad spaaractie-rage

De spaaractie Duckse Duiten is een rage: sinds de start in september hebben 12.000 mensen zich geregistreerd voor de online game die kan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De spaaractie is een initiatief van Unilever, inkooporganisatie voor supermarkten Superunie en Sanoma (Disney Publishing).Gedurende tien weken kunnen klanten bij de Superunie supermarkten 36 verschillende Duckse Duiten sparen. Bij iedere 10 euro aan boodschappen ontvangt de klant een Duckse Duit met een afbeelding van de familie Duck, de bewoners van Duckstad of de Bosbewoners.

related partner content for mobile comes here

Met de Duiten kan een spel worden gespeeld op Donaldduck.nl waarbij prijzen te winnen zijn zoals tien 10-jarige abonnementen op Donald Duck, of een computer. Inmiddels hebben 12.000 mensen zich al aangemeld. Om het eindlevel in de game te kunnen spelen, moet je de hele verzameling compleet hebben.

Voor de Duiten is een verzamelalbum ontwikkeld waarin een speciale editie - nummer 36,5 - van Donald Duck weekblad is verwerkt, helemaal in het thema Duckse Duiten en de supermarkt.Al in de eerste week werden de duiten via Marktplaats, Speurders en diverse forums aangeboden; een verzamelalbum stelt immers weinig voor als deze niet compleet is.

Unilever is met diverse producten hoofdsponsor van het verzamelconcept; bij aankoop van deze actieproducten krijgt de klant één Duckse Duit extra. Ook bij actie producten van het huismerk en bij aankoop van Donald Duck weekblad, Donald Duck Extra of Katrien krijgt men één extra Duit.

De actie loopt nog t/m 12 november.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in