Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA weer met Thuis Binnen Bereik

De DDMA businessgroep verspreidingen komt in samenwerking met Kobalt volgend jaar met een nieuwe editie van Thuis Binnen Bereik, het grote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het onderzoek werd voor het laatst uitgevoerd in 2004. Reden voor de herlancering is volgens de DDMA de behoefte van de branche naar inzicht in het belang van het medium. Thuis Binnen Bereik meet aanbod, bereik en respons voor ongeadresseerde brievenbusreclame.

related partner content for mobile comes here

DDMA-directeur Diana Janssen: 'De herstart van Thuis Binnen Bereik is van groot belang voor de branche. Het is eigenlijk ondenkbaar dat er voor een medium als brievenbusreclame geen kengetallen beschikbaar zijn. Onderzoek is een voorwaarde voor professionalisering van de branche.'

Gegevens voor het onderzoek worden vergaard op basis van een representatieve steekproef. Een groot aantal huishoudens wordt aan de tand gevoeld over onder andere de leesduur van een folder, de koop(intentie) na afloop en de toegezonden volumes. Traditiegetrouw wordt ook de meest aansprekende folder weer gekozen.

De eerste rapportage van Thuis Binnen Bereik is naar verwachting in april 2007.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in