
Het onderzoek werd voor het laatst uitgevoerd in 2004. Reden voor de herlancering is volgens de DDMA de behoefte van de branche naar inzicht in het belang van het medium. Thuis Binnen Bereik meet aanbod, bereik en respons voor ongeadresseerde brievenbusreclame.
DDMA-directeur Diana Janssen: 'De herstart van Thuis Binnen Bereik is van groot belang voor de branche. Het is eigenlijk ondenkbaar dat er voor een medium als brievenbusreclame geen kengetallen beschikbaar zijn. Onderzoek is een voorwaarde voor professionalisering van de branche.'
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftGegevens voor het onderzoek worden vergaard op basis van een representatieve steekproef. Een groot aantal huishoudens wordt aan de tand gevoeld over onder andere de leesduur van een folder, de koop(intentie) na afloop en de toegezonden volumes. Traditiegetrouw wordt ook de meest aansprekende folder weer gekozen.
De eerste rapportage van Thuis Binnen Bereik is naar verwachting in april 2007.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee