Doe mee aan ons Marketeerspanel!


In samenwerking met Multiscope is de redactie van Tijdschrift voor Marketing een marketeerspanel gestart. We willen namelijk nog beter weten wat er allemaal leeft bij de Nederlandse marketeer.
Wat drijft deze groep? Hoe reageren marketeers op het dagelijkse marketingnieuws, en wat merken ze op de werkvloer van alle veranderingen in het vakgebied?
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSAls je lid wordt van ons panel, ontvang je eens in de zoveel tijd een enquête over een marketing-gerelateerd onderwerp.
Dat kunnen vragen zijn over de manier waarop je in contact treedt met je doelgroep, wat jij vindt van het feit dat Unilever-marketeers bij de doelgroep logeren, hoe hoog ROI bij jou op de agenda staat, waar je het eerst op bezuinigt - en het laatste, enzovoort.
De antwoorden worden vervolgens verwerkt in artikelen. Dus, lijkt het je wel wat om invloed te kunnen uitoefenen op onze content, en om je stem meer te laten horen? Schrijf je dan nu in!
Dit marketeerspanel staat overigens los van de jaarlijkse Grote Marketing Enquête, die we houden samen met Trendbox en WebAds.
O ja, registratie geschiedt dmv een dubbele opt-in. Deelnemers blijven anoniem, en je privacy is gewaarborgd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid