Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee aan ons Marketeerspanel!

In samenwerking met Multiscope is de redactie van Tijdschrift voor Marketing een marketeerspanel gestart. We willen namelijk nog beter…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In samenwerking met is de redactie van een gestart. We willen namelijk nog beter weten wat er allemaal leeft bij de Nederlandse marketeer.

related partner content for mobile comes here

Wat drijft deze groep? Hoe reageren marketeers op het dagelijkse marketingnieuws, en wat merken ze op de werkvloer van alle veranderingen in het vakgebied?

Als je lid wordt van ons panel, ontvang je eens in de zoveel tijd een enquête over een marketing-gerelateerd onderwerp.

Dat kunnen vragen zijn over de manier waarop je in contact treedt met je doelgroep, wat jij vindt van het feit dat Unilever-marketeers bij de doelgroep logeren, hoe hoog ROI bij jou op de agenda staat, waar je het eerst op bezuinigt - en het laatste, enzovoort.

De antwoorden worden vervolgens verwerkt in artikelen. Dus, lijkt het je wel wat om invloed te kunnen uitoefenen op onze content, en om je stem meer te laten horen?

Dit marketeerspanel staat overigens los van de jaarlijkse Grote Marketing Enquête, die we houden samen met Trendbox en WebAds.

O ja, registratie geschiedt dmv een dubbele opt-in. Deelnemers blijven anoniem, en je privacy is gewaarborgd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in