Overslaan en naar de inhoud gaan

The Lift partner in MassiveMusic-feest Cannes

Muziekbureau MassiveMusic en productiemaatschappij The Lift organiseren met als thema ‘No Party’ een feest tijdens het reclamefestival…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het feest zal net als voorgaande jaren plaatsvinden op woensdagavond. Na de door Adformatie, Jean Mineur Mediavision, Ram & Co en Dit is fris georganiseerde Oranjeborrel die ook doorgang zal vinden.

related partner content for mobile comes here

Eerder dit jaar zegden veel van de grote netwerken hun jaarlijkse festiviteiten op het strand in Cannes af. MassiveMusic vond dat daarmee de behoefte om ‘No Party’ te geven eigenlijk nog groter was dan in alle negen voorgaande jaren dat het feest in Cannes heeft plaats gevonden. Hans Brouwer (CEO MassiveMusic): 'Natuurlijk realiseren we ons dat het dit jaar voor velen misschien ongepast voelt om te feesten met vakgenoten uit de hele wereld. Het zou ook wel belachelijk zijn heel dik uit te pakken en te doen als of er niets aan de hand is. Maar met alle soberheid en negativiteit om ons heen, waarom nou niet onze gezamelijke energie en positiviteit bundelen en gewoon een leuk feestje bouwen?'

Omdat Getty Images, die afgelopen twee jaar bij het feest was betrokken, afhaakte ging MassiveMusic op zoek naar een nieuwe partner. De Spaanse productiemaatschappij The Lift, ook bekend om zijn feesten in Cannes, haakte graag aan bij het populaire feest.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in