Overslaan en naar de inhoud gaan

DMA Institute haalt perfecte score in ABCViewability Audit

Nederlands bedrijf is nu één van de zes partijen die wereldwijd zijn gevalideerd om 1 seconde (IAB) vertoningen te meten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gerenommeerde test online meetsystemen op de digitale markt. De audit focust op het meten van online zichtbaarheid van verschillende formaten  op verschillende typen browsers en devices, waarbij wordt onderzocht of systemen correct 1-seconden-vertoningen meten.  is nu één van de wereldwijd zes partijen die gevalideerd zijn om betrouwbaar 1 seconden (IAB) vertoningen te meten onder alle mogelijke omstandigheden. Daarnaast toont DMA Institute ook de totale duur dat reclame uitingen in beeld zijn.

related partner content for mobile comes here

Marcel Vogels (foto), ceo en co-founder van DMA Institute, noemt de validatie &;een bevestiging van onze kwaliteit en bekrachtiging van onze internationale ambities&;. Hij voegt hieraan toe dat de focus echter niet alleen zal liggen op het aantonen van online zichtbaarheid. &;De echte meerwaarde zit in de combinatie met echt bereik van mensen (dus geen bots of non-human verkeer) en daadwerkelijke branding of performance journeys. Wij streven naar het volledig in kaart brengen van de totale waardeketen van online media, in meer dan dertig landen.&;

DMA Institute is een Nederlandse software-leverancier met als specialisme &;online media accountability&;. Het biedt daarbij een platform waarin dagelijks 16 miljard impressies kunnen worden doorgemeten. Het zusterbedrijf van DMA Institute, MeMo2, gebruikt online zichtbaarheid om de synergie tussen online (desktop/mobile) en offline betrouwbaar te duiden. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in