Overslaan en naar de inhoud gaan

Robin Jahshan begint Robin Media

Het bureau richt zich op startende, kleinere en middelgrote adverteerders (mkb).
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jahshan wil met Robin Media (gevestigd in Leiden) een bureau zijn &;voor effectief en efficiënt inkopen en produceren van vele soorten communicatiemiddelen&;. Hij zegt samen te werken met een groot aantal uitgevers, drukkers en producenten om kleinere en middelgrote adverteerders te bedienen. Robin Media verzorgt ook de media-strategie, -planning en -executie.

&;Onze ambitie is om uit te groeien tot een toonaangevend en no-nonsense mediabureau. Door onze scherpe media-inkoop, 100 procent transparant, zijn wij vaker onderdeel van het geheel bij marketing- en reclamebureaus.&;  

Jahshan werkte eerder voor media-exploitanten Mediaplanet, Metro, CBS Outdoor/Exterion Media en Telegraaf Media Groep (TMG). Bij TMG vertrok hij vorige maand. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in