Overslaan en naar de inhoud gaan

Initiative na pitch nieuwe mediabureau Miele

De samenwerking gaat per 1 januari 2016 in.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er ging een intensief pitchtraject met diverse mediabureaus aan de keuze vooraf. Ebiquity Nederland begeleidde de pitch. Vizeum is momenteel nog het mediabureau van Miele.

De samenwerking omvat een breed palet aan diensten zoals strategie, insights, planning & inkoop van alle media, inclusief social en SEA.

related partner content for mobile comes here

Tim de Groot, directeur marketing Miele Nederland: &;Wij maken een volgende stap binnen ons marketingbeleid, waarbij het ontwikkelen van een geïntegreerd marketingcommunicatieplan prioriteit krijgt. Met Initiative als partner kunnen we dit plan op een onderscheidende en efficiënte manier gaan uitvoeren.&;

Léonie Koning, managing director Initiative, zegt trots te zijn dat &;een sterk merk als Miele vol overtuiging voor Initiative heeft gekozen. We gaan samen met het Miele team aan de slag om de ambitieuze doelstellingen te realiseren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in