Distributie G+J Nederland naar Aldipress
Met ingang van 1 januari 2007 wordt de distributie voor de losse verkoop van alle tijdschriften van G+J Nederland, waaronder Quest, Glamour…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
‘Wij willen de sterke groei die G+J Nederland met National Geographic, Quest en Glamour heeft gerealiseerd doorzetten en dat vraagt om een sterke presentie van onze bladen in de schappen. De visie van Aldipress op het gebied van de losse verkoop voor de komende jaren past precies bij onze eigen ambitieuze toekomstplannen’, zegt Eric Blok, CEO van G+J Nederland.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid