Deze Nederlandse startup wil de markt van smartwatches opschudden
De Nederlandse startup Nowatch betreedt de markt met een sieraad dat meer rust belooft. De medeoprichter legt de marketingstrategie uit.
Met een reguliere smartwatch om je pols houd je naast de tijd ook je gezondheid, smartphonemeldingen en meer zaken in de gaten. Hartstikke tof maar ook erg afleidend, zegt Hylke Muntinga. Zijn Nederlandse startup Nowatch wil de markt opschudden met een wearable die je eraan herinnert om meer in het hier en nu te leven. De wearable – die simpelweg de Nowatch heet – heeft daarom geen digitaal scherm of analoge wijzerplaat. Na jaren van ontwikkeling is de Nowatch nu te koop. Een mooie reden om op het hoofdkantoor aan de Keizersgracht in Amsterdam met medeoprichter Muntinga te praten over gemaakte keuzes en de marketingstrategie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidFantastisch innovatief product met even mooi verhaal. Veel succes Hylke!!