Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze Nederlandse startup wil de markt van smartwatches opschudden

De Nederlandse startup Nowatch betreedt de markt met een sieraad dat meer rust belooft. De medeoprichter legt de marketingstrategie uit.
Nowatch
Nowatch-configuraties
© Afbeelding: Nowatch
Nowatch
Nowatch-configuraties
© Afbeelding: Nowatch

Met een reguliere smartwatch om je pols houd je naast de tijd ook je gezondheid, smartphonemeldingen en meer zaken in de gaten. Hartstikke tof maar ook erg afleidend, zegt Hylke Muntinga. Zijn Nederlandse startup Nowatch wil de markt opschudden met een wearable die je eraan herinnert om meer in het hier en nu te leven. De wearable – die simpelweg de Nowatch heet – heeft daarom geen digitaal scherm of analoge wijzerplaat. Na jaren van ontwikkeling is de Nowatch nu te koop. Een mooie reden om op het hoofdkantoor aan de Keizersgracht in Amsterdam met medeoprichter Muntinga te praten over gemaakte keuzes en de marketingstrategie.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Hans de Koning

Fantastisch innovatief product met even mooi verhaal. Veel succes Hylke!!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in