Daling reclame-inkomsten Microsoft
Microsoft's Online Services Business, waar zoek- en advertentiediensten onder vallen, maakt verlies. Dat blijkt uit cijfers van het afgelopen kwartaal. Emerce meldt dat de omzet 731 miljoen dollar was. Dat is een daling van 13 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Het operationeel verlies van Online Services Business was 732 miljoen dollar.
De omzet uit tekst- en displayreclame daalde in het tweede kwartaal met 13 procent naar 529 miljoen dollar. Met onder meer de nieuwe dienst Bing en online reclame-activiteiten wil Microsoft Google beconcurreren.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOver de gehele linie gaat het minder met Microsoft, zowel bij de verkoop van Windows, de zakelijke producten als de Xbox. De omzet uit Xbox-handel daalde met 25 procent tot 1,19 miljard dollar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid