Overslaan en naar de inhoud gaan

“Cowboys uit dm-industrie weren"

De brancheorganisaties voor de callcenters- en de direct marketingbedrijven, moeten leden royeren die de landelijke Infofilters niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt Alexander Singewald, DM Man van het Jaar en voorzitter van de Stichting Zelfregulering DM, in een interview in het januari-nummer van het blad Vision van Experian Nederland.

related partner content for mobile comes here

Consumenten die geen prijs stellen op ongevraagde commerciële aanbiedingen of marktonderzoek per post, email, sms of telefoon kunnen zich aanmelden bij de Infofilters van de Stichting Zelfregulering DM. Inmiddels hebben bijna 400,000 Nederlanders zich op deze lijst laten zetten. Toch zijn er bedrijven die geen check doen op de Infofilters. Verder zijn er bedrijven die databases mailen met achterhaalde adressen van consumenten zonder ze nog een keer goed te laten controleren. ‘De deur uit bonjouren die cowboys met heel veel publiciteit. Het wordt tijd dat de DM wereld weer aandacht gaat besteden aan datakwaliteit’, aldus Singewald.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in