Com 2.0? De doelgroep schiet terug...
Een paar dagen achter elkaar nu fenomenen voorbij zien komen die allemaal op hetzelfde duiden: onze klant is niet alleen koning, maar ook…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Een rijtje voor ik het knaagje van mijn vraagje met u deel:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- Alan Moore op E-day: ‘trust based marketing’: Communities dominate brands. Niet toeteren maar... wat dan?
- Bijeenkomst Volkskrant: VolkskrantBlog biedt platform aan pedopartij en belandt in felle discussie met eigen ombudsman.
- Skoeps: Nederlandse eerste OhMyNews burgernieuwssite (“10.000 ooggetuigen als redacteuren”?).
- Onderzoek Multiscope i.o.v. pczapperendende BNR columnist Vincent Evers: wordt je pc onze populairste tv-zender? 25% van de respondenten zet zelf filmpjes op het web…
Allemaal webcommunicatie in twee richtingen. In mijn eigen jargon: niet toeteren maar trechteren. Lang geleden voorspeld, en nu gebeurt het onder mijn ogen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mijn knaagvraag aan u als commprof luidt:
staat u naar uw gevoel:
- te knipperen met uw ogen (mijn lijstje hierboven is totaal nieuw voor u) of
- geïnteresseerd langs de zijlijn te kijken of
- zijn uw schenen blauw van het meespelen?
Benieuwd naar uw ervaringen...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid