Effect supermarktoorlog neemt af


Dat blijkt uit het jaarlijkse terugkerende onderzoek Bedrijfsvergelijking Levensmiddelendetailhandel van het accountants- en adviesbureau Deloitte.
Verder lijkt er ruimte voor de invoering van zelfscankassa's. 39 Procent van de ondervraagden rekent zelf het liefst zijn boodschappen af.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet onderzoek vermeldt ook dat in de jacht naar goede vestigingspunten het aantal supermarkten vorig jaar voor het eerst in vele jaren is gestegen. Het aantal vestigingen klom naar 5622 tegen 5544 het jaar daarvoor. Het is volgens Deloitte een eenmalige trendbreuk. De plotselinge stijging heeft vooral te maken met de honger naar nieuwe, goede vestigingspunten. Supermarktketens hebben vrijgekomen grote panden verkregen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid