Overslaan en naar de inhoud gaan

NS Internationaal zet klanten op zijspoor

NS Internationaal wil graag eigen klanten inzetten om nieuwe klanten te werven en hoe makkelijk kan dit tegenwoordig niet met een viraal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NS introduceert hiervoor het . Deelnemers kunnen hiermee een ticket naar hun favoriete treinstad winnen. Per treinstad worden 10 tickets weggegeven, wat de commerciële waarde van de prijzen op een totaal van 4.500 euro brengt, maar uiteraard door NS tegen kostprijs kan worden ingezet.

related partner content for mobile comes here

Het spel is eenvoudig uitgevoerd, maar wel leuk bedacht. Een trein moet vanaf een van de acht sporen in een van de acht treinsteden aankomen. Hiervoor moet de trein wel op twee tot soms wel vier wisselpunten de juiste weg kiezen. Om het iets makkelijker te maken mag de deelnemer één wissel plaatsen en wordt de kans iets groter. Uiteraard zal de trein slechts 100 keer de juiste weg nemen en is de kans dus uiterst klein dat je een treinticket wint. Je mag onbeperkt oefenen en het twee keer proberen.

Voor elk nieuw emailadres mag je het nog een keer proberen en word je dus beloond voor het spammen van je vrienden. Heel slim laat NS iedere deelnemer toch een beetje winnen. Iedere verliezer, en dat zullen er veel worden, krijgt namelijk een bon voor 10% korting op een treinreis, wat deze database-vul-game toch ook een direct actiematig karakter geeft en je als speler alsnog met korting naar je favoriete treinstad kunt afreizen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in