
Drinken Werkt Beter is een initiatief van CCEP, met als doel om de mindset van werkend Nederland te veranderen. Een op de drie Nederlanders drinkt namelijk te weinig op het werk, zo heeft CCEP vastgesteld. Met de unbranded campagne Drinken Werkt Beter wil het fmcg-bedrijf hier verandering in brengen.
Aan de basis van de campagne staat een chatbot die werkt als een ‘online drinkcoach’. Met lichte en ludieke content stuurt deze de werknemer dagelijks herinneringen om meer te drinken. Social marketingbureau C2B is gevraagd om de digitale advertising rond het Drinken Werkt Beter initiatief op zich te nemen. Met een variëteit aan advertenties worden doelgroepen getriggerd om de chatbot te starten.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftVerschillende tijdschema’s en het gebruik van informele en creatieve content maken onderdeel uit van de advertising strategie, evenals verschillende formats (een mix van carrousels, video’s en fotografie). Peter Dunselman, advertentie- en campagnemanager C2B: 'We trekken veel uit de kast, om zoveel mogelijk Nederlanders genoeg te laten drinken deze zomer.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee