Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola gaat werkend Nederland helpen om genoeg te drinken met 'online drinkcoach'

Coca-Cola European Partners (CCEP) kiest C2B voor de digitale advertising rond Drinken Werkt Beter initiatief.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Drinken Werkt Beter is een initiatief van CCEP, met als doel om de mindset van werkend Nederland te veranderen. Een op de drie Nederlanders drinkt namelijk te weinig op het werk, zo heeft CCEP vastgesteld. Met de unbranded campagne Drinken Werkt Beter wil het fmcg-bedrijf hier verandering in brengen.

related partner content for mobile comes here

Aan de basis van de campagne staat een chatbot die werkt als een ‘online drinkcoach’. Met lichte en ludieke content stuurt deze de werknemer dagelijks herinneringen om meer te drinken. Social marketingbureau C2B is gevraagd om de digitale advertising rond het Drinken Werkt Beter initiatief op zich te nemen. Met een variëteit aan advertenties worden doelgroepen getriggerd om de chatbot te starten.

Verschillende tijdschema’s en het gebruik van informele en creatieve content maken onderdeel uit van de advertising strategie, evenals verschillende formats (een mix van carrousels, video’s en fotografie). Peter Dunselman, advertentie- en campagnemanager C2B: 'We trekken veel uit de kast, om zoveel mogelijk Nederlanders genoeg te laten drinken deze zomer.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in