Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Christmas bow-label wint Packaging Innovations Award 2016

Schur Jar Bag wordt tweede met weckpot sta-zak.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola Christmas bow-label heeft de gewonnen.

related partner content for mobile comes here

In totaal streden 6 genomineerden voor deze award. De winnaar werd aan het eind van de dag gekozen door een vakjury en het aanwezige publiek op de beursvloer van Packaging innovations.

Coca-cola Christmas bow-label

Het BOW label is een smalbaan rotatie oplossing welke toegepast wordt op standaard hoge snelheid etiketteermachines. Het heeft een meerlaagse structuur en is geproduceerd op een speciaal nieuw ontwikkelde machine.

Bow labels werden origineel met de hand gemaakt. Na 18 maanden van R&D, ontwikkelen en veel testen is het BOW label ontstaan. Een wrap around label bestaande uit drie lagen die, net als het standaard label op dezelfde snelheid 40.000 flessen per uur verwerkt kan worden bij de bottelaars. Een hele uitdaging om dit te realiseren voor 39 landen en in 21 verschillende formaten.

De tweede plaats ging naar Schur Jar Bag, een sta-zak door middel van speciale bedrukking en vormgeving het optische uiterlijk heeft gekregen van een weckpot.

De derde plaats ging naar Foodmailer, een duurzaam verpakkingsconcept van Bunzl Retail & Industry.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in