
Coca-Cola Christmas bow-label heeft de Packaging Innovations Award gewonnen.
In totaal streden 6 genomineerden voor deze award. De winnaar werd aan het eind van de dag gekozen door een vakjury en het aanwezige publiek op de beursvloer van Packaging innovations.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensCoca-cola Christmas bow-label
Het BOW label is een smalbaan rotatie oplossing welke toegepast wordt op standaard hoge snelheid etiketteermachines. Het heeft een meerlaagse structuur en is geproduceerd op een speciaal nieuw ontwikkelde machine.
Bow labels werden origineel met de hand gemaakt. Na 18 maanden van R&D, ontwikkelen en veel testen is het BOW label ontstaan. Een wrap around label bestaande uit drie lagen die, net als het standaard label op dezelfde snelheid 40.000 flessen per uur verwerkt kan worden bij de bottelaars. Een hele uitdaging om dit te realiseren voor 39 landen en in 21 verschillende formaten.
De tweede plaats ging naar Schur Jar Bag, een sta-zak door middel van speciale bedrukking en vormgeving het optische uiterlijk heeft gekregen van een weckpot.
SchurJar.jpg
De derde plaats ging naar Foodmailer, een duurzaam verpakkingsconcept van Bunzl Retail & Industry.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee