Overslaan en naar de inhoud gaan

LVB Networks pakt meeste prijzen bij Grand Prix Content Marketing

De teller van het prijzencircus kwam tot 12 awards (goud, zilver en brons) en 17 bekroningen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Contentmarketingbureau LVB Networks uit Amersfoort won donderdag bij de Grand Prix Content Marketing geen goud, maar werd wel het vaakst bekroond.

related partner content for mobile comes here

De Grand Prix Content Marketing kent vier categorieën waarin ieder een gouden, zilveren en een bronzen award worden uitgereikt. Die categorieën zijn B-to-B, B-to-C, B-to-E en Not for profit. Daarnaast werden in 17 (deel)categorieën bekroningen uitgereikt. Tot slot werd het/de &

;Beste merk/opdrachtgever&; bekend gemaakt.

; bekend gemaakt.

; bekend gemaakt.

 

LVB Networks won 3 awards (1 zilver, 2 brons) en 2 bekroningen. De vier gouden awards kwamen in de prijzenkasten terecht van Zandbeek. The agency for engagement, Brandwebbing en Ride, Proof en Sabel Communicatie.

Proof deed het overigens goed met naast goud nog een bronzen award, plus een bekroning in de categorie Fotografie en dat geldt ook voor Zandbeek, dat naast het goud ook nog twee bekroningen veilig stelde. MPG, vooral bekend als het bureau van Albert Heijn, mocht naast een zilveren award drie bekroningen meenemen.

Opmerkelijk was dat in de deelcategorie &;Beste Vernieuwende Printconcept&; geen bekroning werd uitgedeeld. Albert Heijn is uitgeroepen tot &;Beste merk / opdrachtgever&;.

Het complete bekroningenoverzicht vindt u .

Een kritische noot over het prijzenfestijn werd woensdag gekraakt door Rob Visser. Hij vindt dat .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in