Chrysler zet Virtual Reality in
‘Visual storytelling for Chrysler VR experience’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Om de Chrysler 200 te promoeten heeft Chrysler in Amerika een virtual reality campagne opgezet. De ‘Beneath the Surface’ campagne is een vier minuten durende video waarbij je met een Oculus Rift-bril in 360 graden kan bekijken hoe een dit nieuwe automodel in elkaar wordt gezet. Chrysler wil met deze virtuele campagne laten zien hoe innovatief ze zijn en op innovatieve wijze visual storytelling inzetten. Ondanks dat het gebruik van de Oculus Rift voor marketing doeleinden nog betrekkelijk nieuws is heeft Chrysler als automerk geen primeur. Volvo lanceerde reeds dit najaar een ‘Virual Reality Experience’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Betrokken bureaus: Wieden+Kennedy Portland, Stopp, MPC Creative
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZie video:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid