Overslaan en naar de inhoud gaan

Chrysler zet Virtual Reality in

‘Visual storytelling for Chrysler VR experience’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de Chrysler 200 te promoeten heeft Chrysler in Amerika een virtual reality campagne opgezet. De ‘Beneath the Surface’ campagne is een vier minuten durende video waarbij je met een Oculus Rift-bril in 360 graden kan bekijken hoe een dit nieuwe automodel in elkaar wordt gezet. Chrysler wil met deze virtuele campagne laten zien hoe innovatief ze zijn en op innovatieve wijze visual storytelling inzetten.  Ondanks dat het gebruik van de Oculus Rift voor marketing doeleinden nog betrekkelijk nieuws is heeft Chrysler als automerk geen primeur. Volvo lanceerde reeds dit najaar een ‘Virual Reality Experience’.

related partner content for mobile comes here

Betrokken bureaus: Wieden+Kennedy Portland, Stopp, MPC Creative

Zie video:

;Beneath the Surface&; Teaser

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in