Overslaan en naar de inhoud gaan

Boek over Nederlandse kansen in Silicon Valley

Tips om als startup te slagen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om er achter te komen wat het geheim is van een succesvolle startup hebben de docenten meer dan twintig Nederlandse ondernemers geïnterviewd over de dynamiek die er in Silicon Valley heerst. Vragen die aan bod komen zijn: Wat zijn de do’s en don’ts van het ondernemen daar?

geeft ook diverse tips waaronder: 

  • Passion: zonder passie heb je niets te zoeken in de Valley;
  • Think Big: investeerders hebben geen interesse in middelmatige plannen;
  • Perfect Pitch: zorg dat je heel kort kan vertellen wat je doet, waarom en voor wie.
  • Broken English: Om in Silicon Valley te slagen dien je uiteraard Engels te spreken. Doordat er zoveel mensen met gebrekkig Engels hier wonen, kun je met een beperkte taalbeheersing toch ver genoeg komen.
  • ‘It’s all about marketing!’:  Zonder goed gevoel waar de markt heen gaat, zonder goed duidelijk te hebben wie er op je spullen zit te wachten, heb je geen kans van slagen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in