Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever-topman Paul Polman uitgeroepen tot 'most powerful' pr-persoon ter wereld

PRWeek prijst de wijze waarop Nederlander de agenda bepaalt voor modern reputatiemanagement.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoewel Paul Polman is geen klassieke PR-man is, is hij volgens PRWeek de machtigste communicatieman ter wereld. Dat maakte het Amerikaanse vaktijdschrift vandaag bekend.

related partner content for mobile comes here

Polman dankt zijn uitverkiezing aan de enorme communicatiekracht van Unilever met zijn vele merken–waaronder Dove en Axe - en aan de manier waarop Polman de agenda bepaalt voor modern reputatiemanagement. Het maatschappelijke beleid van Polman bij Unilever is uniek en inspirerend, aldus PRWeek. Het is Polman gelukt om het beeld van zijn onderneming fundamenteel te veranderen door de agenda van duurzaamheid in het hart van het bedrijf te plaatsen.

PRWeek koos eerder deze maand al het t van Unilever als een van de initiatieven die de toekomst van de communicatiecampagne te definiëren.

De top-10:

1    PAUL POLMAN, Ceo Unilever

2    ROLAND RUDD, Co-founder, Finsbury

3    SIR ALAN PARKER, Founder, Brunswick Group

4    MATTHEW FREUD, Founder and CEO, Freuds

5    ALEX AIKEN, Executive director for government comms, Cabinet Office

6    JACKIE BROCK-DOYLE, CEO, Good Relations Group

7    SALLY OSMAN, Director, royal comms

8    ROBIN GRANT, Co-founder and global MD, We Are Social

9    COLIN BYRNE, EMEA and UK CEO, Weber Shandwick

10    JOHN WAPLES, Senior MD and UK head of strategic comms, FTI Consulting

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in