Centercom schrijft pitch uit
Op dit moment wordt er nog niet genoeg gebruik gemaakt van alle mogelijkheden die de point-of-sale vloerstickers bieden, zoals een opvallende uitsnede of een 3d-effect, vindt Centercom. Met deze pitch zoekt Centercom 'de grens van het mogelijke, het creatieve en het opvallende'.
Onder de noemer ‘Pakken wat je plakken kan’ wordt samengewerkt met Boomerang Create. Deze community heeft op dit moment een netwerk van ruim 11.000 creatieven. Door deze ontwerpers in te schakelen komen er in korte tijd veel nieuwe toepassingen en variaties op de bekende vloerstickers.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOlivier Slot, algemeen directeur Centercom: 'Het uitschrijven van een pitch als deze is een nieuw iets voor Centercom en wij kijken erg uit naar de inzendingen. Het Floorboard-netwerk in supermarkten loopt prima, maar wij hebben regelmatig het idee dat er uit de advertentie-uitingen nog niet wordt gehaald wat er in zit. Dat het nog leuker of opvallender kan. In technisch opzicht is er namelijk al veel mogelijk. Door middel van de ideeën die wij door deze pitch opdoen, willen wij onze adverteerders prikkelen om net even iets anders te doen.”
Op http://create.boomerang.nl/opdrachten/pakken-wat-je-plakken-kan staat meer informatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid