Overslaan en naar de inhoud gaan

Centercom schrijft pitch uit

Centercom schrijft een creatieve pitch uit voor haar Floorboard-netwerk in supermarkten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op dit moment wordt er nog niet genoeg gebruik gemaakt van alle mogelijkheden die de point-of-sale vloerstickers bieden, zoals een opvallende uitsnede of een 3d-effect, vindt Centercom. Met deze pitch zoekt Centercom 'de grens van het mogelijke, het creatieve en het opvallende'.

related partner content for mobile comes here

Onder de noemer ‘Pakken wat je plakken kan’ wordt samengewerkt met Boomerang Create. Deze community heeft op dit moment een netwerk van ruim 11.000 creatieven. Door deze ontwerpers in te schakelen komen er in korte tijd veel nieuwe toepassingen en variaties op de bekende vloerstickers.

Olivier Slot, algemeen directeur Centercom: 'Het uitschrijven van een pitch als deze is een nieuw iets voor Centercom en wij kijken erg uit naar de inzendingen. Het Floorboard-netwerk in supermarkten loopt prima, maar wij hebben regelmatig het idee dat er uit de advertentie-uitingen nog niet wordt gehaald wat er in zit. Dat het nog leuker of opvallender kan. In technisch opzicht is er namelijk al veel mogelijk. Door middel van de ideeën die wij door deze pitch opdoen, willen wij onze adverteerders prikkelen om net even iets anders te doen.”

Op staat meer informatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in