Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagnes duurzame ontwikkeling in Cannes

ACT (Advertising Community Together) roept de reclamebranche wereldwijd op om hun werk dat te maken heeft met duurzame ontwikkeling in te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Geven bedrijven en hun bureaus gehoor aan deze oproep dan is het voor het eerst dat werk rond het thema duurzame ontwikkeling wordt tentoongesteld in Cannes. Dat gebeurt tijdens de Cannes Lions van 20 tot en met 26 juni. De campagne die het meeste in de smaak valt bij de bezoekers krijgt een ‘ACT Cannes Dove’ palm.
Ook moeten de campagnes te zien zijn tijdens de advertising week in New York en op reclame-evenementen in Parijs, Londen, plus op AdForum.com.

related partner content for mobile comes here

Doel van de organisatie is creativiteit rond maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzame ontwikkeling te bevorderen en te promoten.
Inzendingen kunnen naar een speciaal gedeelte op de van Adforum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in