Campagnes duurzame ontwikkeling in Cannes
ACT (Advertising Community Together) roept de reclamebranche wereldwijd op om hun werk dat te maken heeft met duurzame ontwikkeling in te…
Geven bedrijven en hun bureaus gehoor aan deze oproep dan is het voor het eerst dat werk rond het thema duurzame ontwikkeling wordt tentoongesteld in Cannes. Dat gebeurt tijdens de Cannes Lions van 20 tot en met 26 juni. De campagne die het meeste in de smaak valt bij de bezoekers krijgt een ‘ACT Cannes Dove’ palm.
Ook moeten de campagnes te zien zijn tijdens de advertising week in New York en op reclame-evenementen in Parijs, Londen, plus op AdForum.com.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Doel van de organisatie is creativiteit rond maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzame ontwikkeling te bevorderen en te promoten.
Inzendingen kunnen naar een speciaal gedeelte op de site van Adforum.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid