(Campagne) Glas in ‘t bakkie
Er moet meer glas in de glasbak terechtkomen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nedvang (Nederland Van Afval Naar Grondstof) wil dat er nog meer glas in de glasbak terecht komt en komt daarom met een grote geïntegreerde landelijke campagne.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Reclamebureau The Crazy Ones ontwikkelde de campagne, die deze week van start gaat.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne wordt ondersteund via tv (commercial is vanaf 10 november te zien), radio, outdoor, online, social en print.
GLAS IN 'T BAKKIE COMMERCIAL 2014
Klant: Nedvang (Mark Donders, Willem van ’t Geloof)
Bureau: The Crazy Ones (Janneke Blanken-de Kuijper, Peter Kornaat en Reinoud Wolff)
Productie: Hazazah (Jeroen van den Idsert)
Regisseur: Yani
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid