Overslaan en naar de inhoud gaan

Vleeswarenfabrikant Stegeman claimt domein ‘aandacht’ in nieuwe campagne

Afgelopen week startte de campagne ‘Meer aandacht, meer genieten’ van Stegeman. McCann Amsterdam tekende voor de creatie.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vleeswarenfabrikant Stegeman heeft vastgesteld dat ‘het leven wel een beetje extra aandacht kan gebruiken’ en introduceert om die reden een nieuw assortiment vleeswaren. Stegeman: ‘Deze 12 varianten zijn met veel aandacht, vakmanschap en passie samengesteld om heerlijk van te genieten.’ De introductie van de nieuwe lijn wordt breed ondersteund (tv, online, print, winkelvloer) en centraal daarin staat een minidocumentaire waarin de Maastrichtse Lily, die vrijwilligerswerk doet, middels een grootse stunt in het zonnetje wordt gezet. De bij McCann verantwoordelijke business developer Benno van der Helm, spreekt van een enorme productie was (zie making-of onderaan dit bericht) met een hoog risico, namelijk dat Lily niet positief zou reageren. Van der Helm: ‘Er is wekenlang research gepleegd en alle vrienden en kennissen zaten in het complot. Op de dag zelf hadden we 15 camera’s paraat. Maar we liepen toch het risico dat Lily niet mee wilde werken.’ Dit is het resultaat:

related partner content for mobile comes here

;Meer Aandacht, Meer Genieten&;

Met bovenstaande film van een minuut is de campagne afgetrapt. Er volgen de komende tijd nog kortere edits en tag-ons waarbij de aandacht voor het product centraal staat, zegt Van der Helm. Stegeman zegt in een begeleidend persbericht dat het het vleeswarenschap graag een nieuwe impuls wil geven. ‘Stegeman geeft net even wat meer. Meer aandacht voor het product, meer aandacht voor de mens, meer aandacht voor het moment en meer aandacht voor elkaar. Aandacht voor je boterham en de wijze waarop je deze belegt, aandacht waarop je je boterham meegeeft of deelt met anderen. Want meer aandacht laat je meer genieten.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in