N=5 ontwikkelt muzikale wedstrijd met KPN
Ideale Songspot via Spotify winnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bij diverse KPN abonnementen ontvangen klanten gratis een Spotify Premium lidmaatschap. Om de voordelen van KPN 4G en Spotify kracht bij de zetten heeft reclamebureau N=5 de SongSpots campagne ontwikkeld. Via de SongSpots campagnewebsite kunnen consumenten muzieknummers zoeken en koppelen aan een locatie, waar het nummer volgens hen het best past. ‘Cold as ice’ van Foreigner kun je bijvoorbeeld koppelen aan Alaska of ‘Fly like an eagle’ van Seal terwijl je met een deltavlieger door de lucht vliegt? Vervolgens maak je als deelnemer ook kans om de plek en het nummer daadwerkelijk mee te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
KPN Songspots commercial:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid