Brand Killer blokkeert reclameboodschappen
Augmented Reality adblocker-bril maakt logo’s onherkenbaar.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit Amerikaans onderzoek uit 2002 bleek dat consumenten dagelijks in aanraking komen met zo'n 3.000 reclameboodschappen. Studenten van de Universiteit van Pennsylvania hebben tijdens een hackethon een bril ontwikkeld om logo’s van merken wazig te maken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De bril heeft wat weg van de Oculus Rift, maar werkt anders. De Brand Killer heeft een webcam gemonteerd die livebeelden direct naar de bril streamt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe software herkent de logo’s en maakt deze wazig. De bril is nog in conceptfase.
In de video is de zien hoe de Brand Killer werkt:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid