Overslaan en naar de inhoud gaan

Bol.com richt zich nu ook op tweedehands dvd’s en games

Bol.com biedt vanaf vandaag ook tweedehands muziek, films en games aan. Het tweedehands aanbod wordt geïntegreerd in de winkel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bol.com biedt vanaf vandaag ook tweedehands muziek, films en games aan. Het wordt geïntegreerd in de winkel.

related partner content for mobile comes here

In april 2007 werd Bol.com actief in de markt van tweedehands boekverkopen. Zo’n 200 duizend particulieren en professionele verkopers bieden zo’n twee miljoen tweedehands boeken aan via het platform. Sinds de start zijn er ruim 2,5 miljoen boeken verkocht en verviervoudigde de winkel het aanbod in titels, aldus de mediawinkel.
Artikelen die voortaan ook tweedehands aangeboden en gekocht kunnen worden, zijn: cd’s, vinyl, consolegames, dvd’s en blu-ray’s.

Michel Schaeffer, marketingdirecteur Bol.com zegt dat de online tweedehands markt voor deze artikelen tot nu toe beperkt was tot advertentiesites en persoonlijke netwerken. Bol.com wil tweedehands tot een onderdeel van de winkel maken.
Net als bij boeken verwacht bol.com een groei in het assortiment. Bij games verwacht Bol.com daarnaast een groot prijsvoordeel te kunnen bieden ten opzichte van nieuwe artikelen.

Zowel particulieren als professionele partijen kunnen via Bol.com hun artikelen aanbieden.
Net als bij de introductie van tweedehands boekverkopen verwacht bol.com een flinke impuls voor de tweedehands markt. Bol.com wil voor het eind van het jaar uitgroeien tot het grootste platform voor de aan- en verkoop van tweedehands muziek, films en games.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in