Bol.com richt zich nu ook op tweedehands dvd’s en games


Bol.com biedt vanaf vandaag ook tweedehands muziek, films en games aan. Het tweedehands aanbod wordt geïntegreerd in de winkel.
In april 2007 werd Bol.com actief in de markt van tweedehands boekverkopen. Zo’n 200 duizend particulieren en professionele verkopers bieden zo’n twee miljoen tweedehands boeken aan via het platform. Sinds de start zijn er ruim 2,5 miljoen boeken verkocht en verviervoudigde de winkel het aanbod in titels, aldus de mediawinkel.
Artikelen die voortaan ook tweedehands aangeboden en gekocht kunnen worden, zijn: cd’s, vinyl, consolegames, dvd’s en blu-ray’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Michel Schaeffer, marketingdirecteur Bol.com zegt dat de online tweedehands markt voor deze artikelen tot nu toe beperkt was tot advertentiesites en persoonlijke netwerken. Bol.com wil tweedehands tot een onderdeel van de winkel maken.
Net als bij boeken verwacht bol.com een groei in het assortiment. Bij games verwacht Bol.com daarnaast een groot prijsvoordeel te kunnen bieden ten opzichte van nieuwe artikelen.
Zowel particulieren als professionele partijen kunnen via Bol.com hun artikelen aanbieden.
Net als bij de introductie van tweedehands boekverkopen verwacht bol.com een flinke impuls voor de tweedehands markt. Bol.com wil voor het eind van het jaar uitgroeien tot het grootste platform voor de aan- en verkoop van tweedehands muziek, films en games.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid