Overslaan en naar de inhoud gaan

Bloemisten kiezen voor Whitelabel PR

Burau gaat werken aan profilering vakbloemist
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Vereniging Bloemist Winkeliers, de brancheorganisatie voor bloemisten in Nederland, heeft Whitelabel PR verkozen als PR-bureau. Whitelabel PR gaat VBW ondersteunen met haar mediarelaties en het naar buiten brengen van de economische relevantie van de branche en de rol en waarde van de bloemist.

related partner content for mobile comes here

Moederdag 
David Gribnau, bedenker en oprichter van Whitelabel PR, is er trots op dat zijn bureau is gekozen: &;Whitelabel PR gaat bloemisten helpen om in aanloop naar de zogenaamde speciale bloemdagen zoals Moederdag, Pasen en Valentijn en kampioenschappen bloemsierkunst media-aandacht te creëren, met als doel de vakbloemist te profileren. Daarnaast is het de bedoeling om ook aan de media te laten zien dat de VBW voor media een waardevolle bron van informatie is.&

1 miljard euro
VBW is de vertegenwoordiger van ruim 1300 bloemisten en vertegenwoordigt ruim 60% van de omzet en de werkgelegenheid in de branche. Dan hebben we het dus over een aanzienlijk bedrag als je weet dat de bloemisten in Nederland een omzet van ruim 1 miljard euro genereren. Bram Rijkers van VBW noemt de samenwerkingeen volgende stap &;om de vakbloemist nog beter op de kaart te zetten&;. Doel is meer bekendheid en positieve waardering voor bloemisten creëren bij consumenten door het vak eigentijds te positioneren.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in